Menu

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

#1 Tydzień | 30 Days to Change



Pierwszy tydzień zmian już za mną - Tydzień Wyrzucania Zbędnych Rzeczy. Jaki był plan:

1 i 2 Dzień - Stworzyć Listę 100 Celów z podziałem na kategorie:
- kariera / praca
- zdrowie / uroda
- związki / relacje / rodzina
- umiejętności
- miejsca do odwiedzenia
- rzeczy do doświadczenia
- sprawy materialne
- własny rozwój
- hobby

3 Dzień - Określenie Sfer Poprawy, Sfer Eksperckich oraz Wymarzonych Sfer Eksperckich.

4 Dzień - z Listy 100 Celów wybrać 11 do zrealizowania w ciągu najbliższego roku.

5 i 6 Dzień - sprzedanie / oddanie / wyrzucenie niepotrzebnych rzeczy

7 Dzień - Sporządzenie arkusza kalkulacyjnego uwzględniając:
- wydatki spożywcze
- odzież i akcesoria
- kosmetyki i wyposażenie domu
- drobne wydatki
- rachunki i opłaty stałe
- wydatki na rozrywkę

Więc przez ten tydzień wyrzuciłam sporo rzeczy - najwięcej starych, niepotrzebnych już dokumentów czy notatek ze studiów. Różne reklamy, foldery też poszły do kosza. Ciuchy wystawione na allegro oraz przydasie scrapbooking'owe. Do tego znalazłam wiele rzeczy, których szukałam kiedyś :) Zrobiłam porządek w kablach i na pulpicie. Jeszcze muszę przejrzeć dyski :)
Ciężko było mi pogrupować moje niektóre cele wg powyższych kategorii więc po prostu spisałam setkę. Co z tego zrobię w tym roku?:

1. Założę konto oszczędnościowe synkowi
2. Skończę kursy z dietetyki
3. Zrobię kurs florystyki
4. Zacznę kurs fotograficzny
5. Załatwię chrzest
6. Zaprowadzę samochód do mechanika
7. Odwiedzić z synkiem ZOO
8.
9. Wyrobię sobie okulary
10. Nauczę się GIMPa
11. Wystawię 50 aukcji na allegro (32 / 50)

Problemy miałam ze strefami eksperckimi, ale ciągle nad nimi pracuję :)

Stworzyłam sobie też arkusz kalkulacyjny w Excelu. Zamierzam zbierać rachunki i raz w tyg albo raz w miesiącu przeglądać co tam mam w pudełku i będę wpisywała w tabele, ale myślę, że jeszcze o tym powstanie osobny post.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz